Zgodnie z harmonogramem czynności w postępowaniu rekrutacyjnym na stronie szkoły (zakładka→ O NAS→ WAŻNE DOKUMENTY) zostały umieszczone listy dzieci zakwalifikowanych do przedszkola oraz klasy 1 szkoły podstawowej.
W dniu 29.03.2021 r na stronie szkoły zostanie udostępniony dokument – potwierdzenie woli przyjęcia do przedszkola lub szkoły podstawowej.
Prosimy aby uzupełnione potwierdzenie dostarczyć do szkoły ( przed wejściem do przedszkola zostanie umieszczona skrzynka na wnioski lub wysłanie podpisanego skanu na e-mail szkolny sekretariat@zsp2.wieprz.pl ) zgodnie z terminem harmonogramu tj. 29.03-2.04.2021 r.
Osoby niezakwalifikowane, biorące udział w postępowaniu uzupełniającym proszone są o ponowne złożenie wniosków o przyjęcie w terminie zgodnym w harmonogramie.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Wieprzu
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2
im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Wieprzu
ul. Beskidzka 324
34-122 Wieprz
Telefon/fax: 33 875 51 91 konto do wpłat: 21 1050 1100 1000 0022 7926 0612
E-mail: sekretariat@zsp2.wieprz.pl