Zgodnie z harmonogramem czynności w postępowaniu rekrutacyjnym na stronie szkoły (zakładka→ O NAS→ WAŻNE DOKUMENTY) zostały umieszczone listy dzieci zakwalifikowanych do przedszkola oraz klasy 1 szkoły podstawowej.

W dniu 29.03.2021 r na stronie szkoły zostanie udostępniony dokument – potwierdzenie woli przyjęcia do przedszkola lub szkoły podstawowej.

Prosimy aby uzupełnione potwierdzenie dostarczyć do szkoły ( przed wejściem do przedszkola zostanie umieszczona skrzynka na wnioski lub wysłanie podpisanego skanu na e-mail szkolny sekretariat@zsp2.wieprz.pl ) zgodnie z terminem harmonogramu tj. 29.03-2.04.2021 r.


 

Osoby niezakwalifikowane, biorące udział w postępowaniu uzupełniającym proszone są o ponowne złożenie wniosków o przyjęcie w terminie zgodnym w harmonogramie.

informacja

ZPB

deklaracja

dostępności

DZIENNIK

plan lekcji

RODO

FaNPAGE

bip

zespół szkolno-przedszkolny nr 2

25 marca 2021

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2
im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Wieprzu
ul. Beskidzka 324
34-122 Wieprz 

                                         Telefon/fax:  33 875 51 91                                                                   konto do wpłat: 21 1050 1100 1000 0022 7926 0612              
                                         E-mail:  sekretariat@zsp2.wieprz.pl